Водещата модна марка в търговията на дребно с готови облекла и аксесоари за цялото семейство, ЕЛ СИ УАЙКИКИ вече присъства в 7 града в България чрез 10 магазина. Марката управлява 110 магазина в 23 държави по света.
ЕЛ СИ УАЙКИКИ следва целта да бъде една от трите най – успешни модни марки в Европа през 2023 година.
ЕЛ СИ УАЙКИКИ ще продължи и през 2015 година развитието на мрежата си от магазини за търговия на дребно, както в България така и по света. България е една от страните където марката е постигнала целта си да бъде сред 3 - те водещи марки в областта на модата и търговията на дребно.
“Ние в ЕЛ СИ УАЙКИКИ имаме за цел да достигнем оборот от 6 милиарда долара в международните операциии, в синхрон с визията ни да бъдем световна марка през 2023, споделя Йенал Гьокилдирим управляващ директор на ЕЛ СИ УАЙКИКИ. Инвестираме около 1 500 000 долара във всеки новооткрит магазин в чужбина. Чрез откриването на 110 магазина в междунароидните операции достигнахме 120 000 м2 търговска площ“.
За нас
Пътешествието на марката ЕЛ СИ УАЙКИКИ започва през 1985г., като и до днес изповядва мотото
“Всеки заслужава да бъде добре облечен”, чрез мисията за „достъпна мода“.
ЕЛ СИ УАЙКИКИ продължава възхода си както в Турция така и в 23 държави по света чрез повече от 500 магазина и повече от 23 000 служителя.